wtorek, 20 grudnia 2011

Red Hot Chili Peppers - Even You Brutus? tłumaczenie

Bóg jest dobry, a los wspaniały
Kiedy czuć to tak mocno, trudno jest czekać
Nigdy nie wiesz, jak to może się rozwinąć
Serca łamać i ciała chwytać
Czas odpowie, ale nigdy się nie zestarzeje

Jak mówiłem, jestem w nim na długo, długo...

To musiała być jedna z tych rzeczy,
Które miały miejsce w przestrzeni kosmicznej
Małżeństwo zawarte w niebiosach
Bez rysy na jej twarzy
Aniołowie musieli popalać trochę proszku
Śpiewając pieśni o Bogu, wierzymy
Niektóre sprawy prześlizgają się, ale to konieczność

Jak mówiłem, to jest czas, aby dowiedzieć się

Ludzie próbują mówić mi, czego nie robić
Nie powinieneś robić tego z młodszą dziewczyną
Zbyt duże ryzyko porzucenia
Starałem się im powiedzieć, że znalazłem perłę

Jak mówiłem, uważaj, o co pytasz

Hej, siostro Brutus
Mam kłopoty z lepszą połową (połowicą, żonką)
Hej, siostro Judasz
Również ty nigdy nie miałaś we mnie oparcia

Była kimś najsłodszym, kogo kiedykolwiek widziałem
Drink w jej dłoni i nie mam na myśli herbaty
Była z facetem, ale po prostu nie dbałem o to
Musiałem odkryć te chwile niezwykłe
A Stevie powiedział: 'Wszystko jest prawidłowo'

Jak mówiłem, jest coś dla każdego

Chyba nigdy nie powiedziałem ci pewnych rzeczy
Które naprawdę, naprawdę chciałem powiedzieć
Czy zrobiłem wszystko, co mogłem zrobić
Czy też myszy po prostu potrzebują harcować

Jak mówiłem, to jest więcej niż patrzenie w oczy

Hej, siostro Brutus
Mam kłopoty z lepszą połową (połowicą, żonką)
Hej, siostro Judasz
Również ty nigdy nie miałaś we mnie oparcia

Nie próbuję wytykać cię palcami
I nie próbuję zrzucać na ciebie winy
Ale jeśli chodzi o pokutę
Dziewczyno, ty wiesz, jak sprawić ból

Jak mówiłem, mógłbym znów zrobić to wszystko

Hej, siostro Brutus
Mam kłopoty z lepszą połową (połowicą, żonką)
Hej, siostro Judasz
Również ty nigdy nie miałaś we mnie oparcia

Chodź

Hej, siostro Brutus
Wściekłość tkwi w kobiety gniewie
Hej, siostro Judasz
Również ty nigdy nie miałaś we mnie oparcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz