czwartek, 22 grudnia 2011

Eminem Flyest Material tłumaczenie

[Intro]

(Eminem) Shady! To ja
(Mr. Eon) Trylogia żelaznego mikrofonu
(Erik Sermon) Wracamy... z najbardziej zajebistym materiałem
(Eminem) Sh....Sh....Shady! to...to...to ja
(Mr. Eon) Trylogia żelaznego mikrofonu
(Erik Sermon) Wracamy z...stylowymi...bitami


[Mr. Eon]

Pakowanie trzeciego oka porusza cię, to jest cyklop
Oni handlują na szczycie nocy niszcząc skały Withe
Słowa po mojej prawej przechodzą na lewe ucho
To solidne udekorowanie pisania książki na następny rok
Podtrzymując ten granat utknie w tobie jak w dziewicy
Który koleś się tak wykosztuje zamiast próbować?
Twardzielu, Dj Travi jest twoim wysokim kosztem
Wyglądasz bardziej jak Ronald potem te pierdolone kolesie
Pójdą w górę miasta pierdolić panienki
W Taco Bell krzycząc „vivas gorditas!"
Przyniosłem wszystkie twoje psy i dałem im wściekliznę
Nie mieli nigdy szansy a ja mogłem przeżuwać wszystkie ich dzieci
(Eminem: waaah!)
Papież Jan Paweł drugi, mózg jak szatan
Ma twoją pobitą dziewczynę gotującą bekon
Jestem znany z tego gówna, dlatego uderzasz
Zwolnię mój film z tobą, bo wybieram ją

[Eminem]

Moja dziewiątka kuleje przy twojej głębokiej szóstce kiedy rozpryskuję rundy
Uderzam cię 12 strzałami w powietrzu i czterema na dole
Osiem prostych zbacza na dziecko na placu zabaw
Leżysz na noszach (Nie daj się teraz ponieść emocjom!)
To nie była zamierzona gra słów, złamałem twojego brata
I zostawiłem to bez opieki zanim sięgnąłem po broń i uderzyłem
Chyba że chcesz mieć wgniecenia po kuli w każdej minucie
Bo mogę zostawić twoje Infinite nawet jeśli ktoś jest w środku
Rozwalić poduszkę powietrzną, uderzyć w róg i zaparkować
Chciałeś rynku, mam ją przywiązaną i zakneblowaną do krzesła
Dziwki dostaną lanie, będą chwytane i ciągnięte za włosy
Jak kobieta-jaskiniowiec, kiedy ja kopię grób z Marilyn'em Manson'em

[Mr. Eon]

Jeśli masz miskę haszu lepiej to sprzedaj
Znak dolara iskrzy, ja wezmę ten ostatni hit

[Eminem]

I jeśli będziesz wypluwał jakieś gówno do tego mikrofonu
Oderwę ci rękę tak szybko że jeszcze zdążę to odłączyć

[Mr. Eon]

Jeśli masz miskę haszu lepiej to sprzedaj
Znak dolara iskrzy, ja wezmę ten ostatni hit

[Eminem]

Jestem zdenerwowany przez dwie tabletki z kwasem
Wrzucam matkę mojego dziecka do worka i zamykam na klucz

[Mr. Eon]

Yo „Eon uderza teraz", jak ty to kopiesz?
Nie mogłeś się dostać na moje nagranie jeśli robiłeś uliczny rap
Zdobądź większy stopień rymowania, to ja będę dodatkiem
Wróć do sieci i zwal sobie konia na swoim modemie
Mam jakiś głupi śluz z tych luźnych ust
Moja luźna trawka zostawiła całą twoją osobę słabą
Do tego punktu że kiedy chciałeś wstać twoje stopy się wycofały
Cofnijmy się w czasie i ukradnijmy całe moje nasiona
Szybko, zróbmy rytuał na tej grubej cipie
Ćwiczę by dodawać sobie otuchy na scenie
Ta rzecz jest najpiękniejsza, mówię ci
Co kurwa ten facet w rogu będzie ci sprzedawał?
(Eminem: tutaj, kup to!)

[Eminem]

Wysłałem e-maile do ciebie, na złej stronie
Popełniasz błędy, złamię cię i włożę strach przed piekłem
Ucieknę nad tobą, wpycham pielęgniarkę do portfela
Rozpraszam tak jak dodaję zbyt dużo słów w zwrotkach
Slim Shady, zdemoralizował dziewicę po urodzeniu
Odjeżdżam, zostawiam zamordowaną dziewicę w kościele
Pierwsza osoba przeszukująca ziemię dla skurwysyna
To wyciągnęło wtyczkę, kiedy po raz pierwszy powinni zawiadomić chirurga
Nie przeklinasz i uderzasz swoimi własnymi słowami
Zostaw mnie dziwko! Mam swoje własne problemy
I jeśli nie dostanę dwóch piłek i środkowego palca by zwymiotować
To zdejmę oba buty i pokażę środkowe palce od stóp (jebać wszystkich!)

[Mr. Eon]

Jeśli wszyscy macie miskę haszu lepiej to sprzedajcie
Znak dolara iskrzy, ja wezmę ten ostatni hit (Eminem: dawaj to!)

[Eminem]

I jeśli będziesz wypluwał jakieś gówno do tego mikrofonu
Oderwę ci rękę tak szybko że jeszcze zdążę to odłączyć

[Mr. Eon]

Jeśli masz miskę haszu lepiej to sprzedaj
Znak dolara iskrzy, ja wezmę ten ostatni hit

[Eminem]

Jestem zdenerwowany przez dwie tabletki z kwasem
Wrzucam matkę mojego dziecka do hatch-back'a i zamykam na klucz

Jakąkolwiek chorobę, jestem w stanie ją wyłapać
Slim Shady... Wszystkie pochwały
Aż do wysoki i potężny.

(Eminem) Slim Shady
Nieposłuszny pijany raper
(Mr. Eon) Mr. Eon
Najbardziej chory spadający raper
(Eminem) Slim Shady
Nieposłuszny pijany raper
(Mr. Eon) Mr. Eon
Najbardziej chory spadający raper
(Eminem) Slim Shady
N....nie...nieposłuszny...pi...pi...pijany raper....raper...rap...raper
(Mr. Eon) Mr. Eon

SHADYFANS.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz