poniedziałek, 5 marca 2012

Guiding Light tłumaczenie tekstu

Szczere serca i skrupuły

W moich dłoniach się rozpadają,

Kruche i poobdzierane aż do rdzenia.

Nie mogę już dłużej cię ranić.

Uwielbiana przez całe stada

Nie dostrzegasz, że życie jest cudem.

Dotyk jakby zupełnie obcy...

Już dłużej nie mogę cię dotykać.


Słoneczne światło, zatrzaśnięte w pułapkę naszych serc

Mogłoby znowu zabłysnąć, ale ja jestem przegrany

I zdruzgotany.

Jest mi zimno i nie wiem co robić bez tego wewnętrznego światła przewodniego.

Byłaś moim światłem przewodnim.

Wooohooo, whoah...


(Guitar solo)


Kiedy ukojenie i serdeczność gdzieś zanikają

Ja wciąż cię poszukuję,

Chociaż jestem przegrany i zdruzgotany.

Jest mi zimno i nie wiem co robić bez tego wewnętrznego światła przewodniego.


Jesteś moim światłem przewodnim.

Jesteś moim światłem przewodnim.

Nie ma wewnątrz żadnego światła przewodniego.

W nas nie ma żadnego światła przewodniego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz