poniedziałek, 5 marca 2012

Queen We Are The Champions tłumaczenie

"Jesteśmy mistrzami"


Spłacałem swoje długi

Raz za razem

Odsiedziałem swoje

Lecz nie popełniłem przestępstwa

Co do błędów

zrobiłem kilka

Dostało mi się z piasku w oczy


Ale przetrwałem


Jesteśmy mistrzami moi przyjaciele

I będziemy walczyć dalej aż do końca

Jesteśmy mistrzami

Jesteśmy mistrzami

Precz z przegranymi

Jesteśmy mistrzami tego świata


Kłaniałem się

Wychodząc na scenę

Przynieśliście mi sławę i powodzenie i wszystko co za tym idzie

Dziękuję wam wszystkim


Lecz nie był to bukiet kwiatów

Żaden rajd przyjemności

Uważam to za wyzwanie przed całą ludzkością

I nie zawiodę


Jesteśmy mistrzami moi przyjaciele

I będziemy walczyć dalej aż do końca

Jesteśmy mistrzami

Jesteśmy mistrzami

Precz z przegranymi

Jesteśmy mistrzami tego świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz